måndag 17 januari 2011

Resentioner utav olika filmer!

Jag har sett ett antal olika filmer där några av våra kära skådisar i Twilight varit med i. Så jag hade tänkt ge en liten sammanfattning om vad jag tyckte om vissa av dessa filmer som jag nu har sett. Hoppas det kan passa ;)

Little Ashes - Självaste Robert Pattinson är en av skådespelarna i denna film som utspelar sig på 1920 talet. Detta var ingen film för mig i alla fall, tyckte den var en aning konstig men som sagt alla tycker olika.

Adventureland - Coola Kristen spelar en av rollerna i denna härliga film. Tummen upp för den, tycker den är riktigt bra.

Summers blood - Vår vackra Ashley Greene spelar en av huvudrollerna i denna läskiga film. Den är fantastisk enligt mig! Bra skådespel och en riktigt bra story. 10/10 är mina poäng till denna.

Thirteen - Denna film är inte särskilt ny, flera år sedan jag såg den första gången men den är fortfarande lika bra. Älskar storyn och tycker det är ballt att det är vår älskade Nikki Reed som har skrivit den. Den är värd att se!

The last airbender - Super heta Jackson Rathbone spelar en av huvudrollerna i denna äventyrs film. Jag fullständigt älskar den här filmen och hoppas på en fortsättning i Aang, Katara och Sokkas händelserika resa genom nationerna. Även denna film är värd att se.

Hoppas det här räcker så länge kära Twilighters! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar