Vilken är er favorit film utav de filmerna som kommit ut hitintills i Twilight serien?
Twilight, New moon eller Eclipse? Berätta gärna det i en kommentar här på bloggen!
Team Wolfpack
måndag 17 januari 2011
Resentioner utav olika filmer!
Jag har sett ett antal olika filmer där några av våra kära skådisar i Twilight varit med i. Så jag hade tänkt ge en liten sammanfattning om vad jag tyckte om vissa av dessa filmer som jag nu har sett. Hoppas det kan passa ;)
Little Ashes - Självaste Robert Pattinson är en av skådespelarna i denna film som utspelar sig på 1920 talet. Detta var ingen film för mig i alla fall, tyckte den var en aning konstig men som sagt alla tycker olika.
Adventureland - Coola Kristen spelar en av rollerna i denna härliga film. Tummen upp för den, tycker den är riktigt bra.
Summers blood - Vår vackra Ashley Greene spelar en av huvudrollerna i denna läskiga film. Den är fantastisk enligt mig! Bra skådespel och en riktigt bra story. 10/10 är mina poäng till denna.
Thirteen - Denna film är inte särskilt ny, flera år sedan jag såg den första gången men den är fortfarande lika bra. Älskar storyn och tycker det är ballt att det är vår älskade Nikki Reed som har skrivit den. Den är värd att se!
The last airbender - Super heta Jackson Rathbone spelar en av huvudrollerna i denna äventyrs film. Jag fullständigt älskar den här filmen och hoppas på en fortsättning i Aang, Katara och Sokkas händelserika resa genom nationerna. Även denna film är värd att se.
Hoppas det här räcker så länge kära Twilighters! :)
Little Ashes - Självaste Robert Pattinson är en av skådespelarna i denna film som utspelar sig på 1920 talet. Detta var ingen film för mig i alla fall, tyckte den var en aning konstig men som sagt alla tycker olika.
Adventureland - Coola Kristen spelar en av rollerna i denna härliga film. Tummen upp för den, tycker den är riktigt bra.
Summers blood - Vår vackra Ashley Greene spelar en av huvudrollerna i denna läskiga film. Den är fantastisk enligt mig! Bra skådespel och en riktigt bra story. 10/10 är mina poäng till denna.
Thirteen - Denna film är inte särskilt ny, flera år sedan jag såg den första gången men den är fortfarande lika bra. Älskar storyn och tycker det är ballt att det är vår älskade Nikki Reed som har skrivit den. Den är värd att se!
The last airbender - Super heta Jackson Rathbone spelar en av huvudrollerna i denna äventyrs film. Jag fullständigt älskar den här filmen och hoppas på en fortsättning i Aang, Katara och Sokkas händelserika resa genom nationerna. Även denna film är värd att se.
Hoppas det här räcker så länge kära Twilighters! :)
bild från inspelningen av första delen av Breaking dawn!
Hej kära vänner, jag har precis startat denna Twilight bloggen. Som ni ser har bloggen fått namnet TheTwilightWolfPack eftersom jag är Team Wolfpack eller ja jag är mest Team Jacob men jag diggar även de andra grabbarna också. Till en början tänker jag lägga ut den senaste bilden ifrån inspelningarna av första delen utav Breaking dawn. Jag har lyckats få tag i en ganska bra bild enligt mig själv så se och njut!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
