Hej kära vänner, jag har precis startat denna Twilight bloggen. Som ni ser har bloggen fått namnet TheTwilightWolfPack eftersom jag är Team Wolfpack eller ja jag är mest Team Jacob men jag diggar även de andra grabbarna också. Till en början tänker jag lägga ut den senaste bilden ifrån inspelningarna av första delen utav Breaking dawn. Jag har lyckats få tag i en ganska bra bild enligt mig själv så se och njut!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar