måndag 17 januari 2011

Vilken är er favorit film utav de filmerna som kommit ut hitintills i Twilight serien?
Twilight, New moon eller Eclipse? Berätta gärna det i en kommentar här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar